mandag 6. mars 2017

FFFF - fargerike februar fullt ferdig

Jeg rakk ikke fristen siste februar, hadde det for meg at jeg hadde både 29., 30. og 31. til å gjøre ferdig vottene, men den gang ei... kom plutselig på at februar var årets korteste måned, og ikke var det skuddår en gang. Men kjenner jeg Vottelaugets jury rett ville de ikke gitt meg noen premie uansett (#inhabil #jurymedlem).

Følte allikevel litt press til å bli ferdig, og det hjalp godt på den siste tommelen og trådfesten! Fargerike februar! 


Vottene er strikka i rester fra denne jakka, og er dermed med i Jamieson & Smiths Fire festival knitalong. Podcasten NH Knits, med Claire som jeg traff i Edinburgh i fjor har en vottesamstrikk også på disse tider, så jeg slenger meg med der også. Så kan vottelaugjuryen bare ha det så godt! 

PS - Marit skal få premie i posten fra meg for disse flotte restegarnsvottene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar