lørdag 21. september 2013

Strikkekonkurranse

Jeg meldte meg på Stephen Wests mysteriesjal i høst. Og var flink og gjorde ferdig flere gamle prosjekter mens jeg ventet på publisering av første del av mønsteret 13. september, blant annet et rosa sjal, en genser og en hals.


Men rett før mysteriesjalet ble publisert, begynte jeg på et nytt, egendesignet prosjekt, en fairisle-genser. Prøvelappet i form av en lue. Ovenfra og ned, raglan, i finullgarn.


Så nå konkurrerer disse strikketøyene om min oppmerksomhet... Så langt har genseren vunnet, jeg har noen få omganger igjen på første del av mysteriesjalet, og jeg har ennå ikke åpnet andre del, som ble publisert i går. Får seg om lørdagskveldens TV-program passer best til fairisle eller mysteriestrikk, kanskje.

1 kommentar:

  1. Det er strikkekonkurranse her også. Ganske mange prosjekter som skriker i kor om oppmerksomhet...

    Spennende - både med sjalet og genseren!

    SvarSlett